Aquest bloc és un petit calaix de sastre d'imatges i sensacions de la meva percepció del món per un forat

dilluns, 8 de març del 2010

SETMANA D'ONADES


Aquesta setmana m'he dedicat a veure des de casa el mar encrespat i amb onades grandioses. El vent ha esta fort i els núvols han enfosquit el dia. He pogut caminar poc a la vora del mar. M'he passat la setmana viatjant en transport públic: autobús de Badalona i metro.



Cada dia m'agrada més el viatge subterrani. És el transport que em dóna una pau interior , puc llegir, pensar, somniar, observar la gent, els gestos, les mans... .Cada individu una història .Quantes històries podem reviure en un viatge en metro.


8 comentaris:

  1. Sobre les onades encrespades hi estic d'acord. Sobre el tema del Metro hi discrepo més.

    ResponElimina
  2. Galderich el món subterrani és el meu lloc predilecte per llegir , pensar , somniar, observar i tenir complicitats. Un somriure, una paraula amable, un gest tendre, un alè sincer...

    ResponElimina
  3. Ep!!! si tu vius als edificis Sant Jordi, quines bones vistes...

    ResponElimina
  4. Si Carles . Ho has endevinat , visc als Edificis Sant Jordi.

    ResponElimina
  5. Boniques les onades, sort que a l'alçada que estàs per molt temporal que hi hagi, dificil que t'arribin.

    ResponElimina
  6. D'això em salvo Miau. Si estés més a prop de terra poder m'agafaria por.

    ResponElimina
  7. Coincideixo en el tema del metro, m'agrada quan romàntic i positiu ho descrius!

    En el metro ens podem recrear pensant mil històries dels viatgers més propers i entrecreuar mirades i somriures amb complicitat, quan t'adones que també ells, estant fent el mateix amb tu!

    ResponElimina
  8. Gràcies Carme. Cada dia vaig a Barcelona amb metro i a les hores que va més buit i la veritat m'ho passo molt bé.

    ResponElimina